İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KAĞITHANE DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Tarihçemiz
Yönetim
Başhekimimiz
Başhekim Yardımcımız
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
İdare ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
SKS Kalite Yönetimi
Bölüm Kalite Sorumluları
SKS Kapsamında Oluşturulan Komiteler ve Ekipler
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Çalışanları
Öz Değerlendirme Planı
Organizasyon Şeması
Hekimlerimiz
Hasta Rehberi
Anlaşmalı Kurumlar
Poliklinik Çalışma Saatleri
Refakatçi Kuralları
Hasta Ziyaret Kuralları
Özellikli hizmetler
Aylık Hekim Çalışma Planı
Ayaktan Hasta Bilgilendirme Broşürü
Yatan Hasta Bilgilendirme Broşürü
Günlük Hekim Çalışma Planı
Hastane Bilgi Rehberi
İletişim & Ulaşım
TRSM
Nasıl Gidilir
Öneri / Görüş
Hasta Öneri Formu
Çalışan Öneri Formu
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
22 Ocak 2022
KALİTE POLİTİKAMIZ
İletişime ve paylaşıma açık yönetim anlayışıyla bilimsel veriler ışığında,
kaynakların etkin ve verimli kullanımıyla ulaşılabilir, zamanında,
kalite yönetim sistemi şartlarına uyan ve kalite yönetim sistemi performansını sürekli iyileştiren
güvenilir sağlık hizmeti sunmak kalite politikamızdır.
MİSYONUMUZ
Yasal ve ahlaki sınırlar çerçevesinde hasta ve çalışan haklarına saygı
duyan ve gözeten, kolay ulaşılabilir, nitelikli, güler yüzlü, güncel, ayaktan ve yatarak
sağlık hizmeti sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Tanı, tedavi uygulamaları ve bakım hizmetleri ile Türkiye'de örnek teskil eden
bir kamu sağlık kurulusu olmaktır.
DEĞERLERİMİZ
İnsana Saygı;
Kurumumuzda hizmet alan ve hizmet veren her bir bireye önemle büyük saygı
duymaktayız.
Hakkaniyet;
Hizmet alanlarında faaliyetlerimizi yerine getirirken hak ve hukuku gözeterek
paydaşları arasında hiçbir ayrım yapılmaz.
Güvenilir;
Tüm kaynakları ile her zaman ve her koşulda hizmet veren güvenilir özelliğinden taviz
vermeyen bir kuruluştur.
Duyarlı;
Bölgesindeki çevre faktörlerini gözeten ihtiyaç ve beklentilerine karşı duyarlı sosyal
sorumluluk projelerine destek veren bir kuruluştur.
Tıbbi Hizmetlerde Mükemmeliyet;
Sağlık konusunda hastaların çözüm ortağı olmak çözüm
önerileri hastaların sağlık gereksinimlerini ön planda tutacak şekilde tasarlamasını hedeflemektedir.
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti:
Misyonumuz ışığında hasta ve çalışan görüşlerine sistemli olarak
izleyen ve elde edilen verilerle iyileştirme
Uzm. Dr. Keramettin KURT
Başhekim
×